Laiskan ihmisen tunnustuksia vol. miljoona:
Me ei olla saatu 23 vuoden aikana remontoitua meidän sisääntuloterassia
toimivaksi eikä edes kauniiksi!
toimivaksi eikä edes kauniiksi!
Nonnih, nyt se on sanottu, taikasanat ja tunnustus.
Jos vaikka asialle tapahtuisi tänä kesänä jotain kun talon maalausprojektikin on edessä.
Ehkä se on minusta kiinni kun en ole jaksanut puskea asiaa tpmerammin eteenpäin, ehkä ei. Juu, on se 2 kertaa piirrettykin jo uusiks ja kerran on luvatkin haettu.
Piti siihen keittiö tuleman, vaan ei tullut. Ja nyt ei enää tarvita lisähuoneita mutta sitä lisätilaa säilytykseen kyllä tarvittais.
Ehkä se on minusta kiinni kun en ole jaksanut puskea asiaa tpmerammin eteenpäin, ehkä ei. Juu, on se 2 kertaa piirrettykin jo uusiks ja kerran on luvatkin haettu.
Piti siihen keittiö tuleman, vaan ei tullut. Ja nyt ei enää tarvita lisähuoneita mutta sitä lisätilaa säilytykseen kyllä tarvittais.
Tilanne N.Y.T ( ja vimpat 23 vuotta) on seuraava:
Terassi on laseilla suojattu, kylmä, eristämätön ja sinne johtaa ulkoportailta pariovet.
Ja siinä kaikki.
Leveyttä on 1,5m, pituutta 3m, tavaraa yleensä ainakin yhden vuokravarastollisen verran.
Ai että mä hirnuan aina kun näen otsikon että eteinen on kodin käyntikortti!
Juu, melkoinen onkin.
Periaatteessa ihan kelpo terassi, mutta mutta...
Periaatteessa ihan kelpo terassi, mutta mutta...
Yleensä sikinsokin täynnä kenkiä (vaikka lipastokin löytyy),
täynnä Pilkkikaverin tyävaatteita, pahvilaatikoita, 1 rinkkakin täältä lyötyi siivotessa.
Jostain syystä meidän perheen kierrätyspistekin sijaitsee muovikasseissa juuri täällä, eli lasitölkkejä, metallipurkkeja ja panttipulloja piisaa. Veivät nimittäin suuressa viisaudessaan kierrätyspisteet omakotialueelta Prisman viereen. Nyt se liian pieneksi käynyt piste on niin täynnä että pursuaa yli kaikkea mahdollista.
No, nyt pääsen hehkuttamaan, tulipahan siivottua terassi!
Se maailman paskin.
Ja kiireellä kameraa hakemaan ennenkuin sama rumba on taas päällä...
Toivotaan toivotaan että tämän vuoden puolella voin näyttää teille ennen / jälkeen kuvia remontoidusta terassista jossa on asianmukaiset säilytystilat kengille ja ulkovaatteille sekä kunnollinen kierrätyssysteemi :)
Tai jos lähdetään siitä että kuvia edes ovesta jonka karmit on kiinni muutenkin kuin kahdeksalla ruuvilla ja linnut lentelee väleistä.
Sopii toivoa...
Jos sinulla on vinkkejä / ideaa miten järjestäisin terassille vaatesäilytyksen,
otan mielelläni vastaan :)
Tai jos lähdetään siitä että kuvia edes ovesta jonka karmit on kiinni muutenkin kuin kahdeksalla ruuvilla ja linnut lentelee väleistä.
Sopii toivoa...
Jos sinulla on vinkkejä / ideaa miten järjestäisin terassille vaatesäilytyksen,
otan mielelläni vastaan :)
Voikaa hyvin!
Sanna