lauantaina, elokuuta 13, 2011

Perkeleen puutarhapystit !

Tällainen ilmestyi taas kun lomailimme Ruotsissa...
tekijä tunnistettu, tästä alkaa 30-vuotinen sota !

Tullaan tuntemaan historiankirjoissa "suurena tonttusotana"!

SHARE:

maanantaina, kesäkuuta 27, 2011

Inhoan puutarhatonttuja !

Nyt tehdään yksi asia selväksi:

MINÄ INHOAN PUUTARHATONTTUJA !
(ja kaikkia muitakin halvatun pystejä pihalla)

Ja kaikki ystävät tietää sen.

Mutta jostain perkeleen kummasta syystä niitä ilmestyy 
meidän pihalle...tuliaisina, synttärilahjaksi ja joskus jopa keskellä yötä!

Noh, ne toimivat kiukkuterapia- tonttuina aiemmin, kunnon kaari ja hajalle kompostiin.
Herra E keräili sitten palasia.
Nyt nää pirut on keksineet että ostetaan sellaisia joita se ei jaksa heittää tai 
hajoamattomia.

Näistä ei ole yksikään mun asettelema tai tervetullut, satuinpahan bongaamaan
kun kuljeksin eilen puutarhassa.

TV:ssä tuli ohjelma jostain äijästä joka on perustanut hylätyille puutarhatontuille 
kodin...postiin!

Joo, joo, tiedän että olen sydämetön ihminen
mutta inhoan myös joulupukkia...
SHARE:
© Pikkutalo. All rights reserved.
Blogger Template Designed by pipdig