Nyt tehdään yksi asia selväksi:
MINÄ INHOAN PUUTARHATONTTUJA !
(ja kaikkia muitakin halvatun pystejä pihalla)
Ja kaikki ystävät tietää sen.
Mutta jostain perkeleen kummasta syystä niitä ilmestyy
meidän pihalle...tuliaisina, synttärilahjaksi ja joskus jopa keskellä yötä!
Noh, ne toimivat kiukkuterapia- tonttuina aiemmin, kunnon kaari ja hajalle kompostiin.
Herra E keräili sitten palasia.
Nyt nää pirut on keksineet että ostetaan sellaisia joita se ei jaksa heittää tai
hajoamattomia.
Näistä ei ole yksikään mun asettelema tai tervetullut, satuinpahan bongaamaan
kun kuljeksin eilen puutarhassa.
TV:ssä tuli ohjelma jostain äijästä joka on perustanut hylätyille puutarhatontuille
kodin...postiin!
Joo, joo, tiedän että olen sydämetön ihminen
mutta inhoan myös joulupukkia...